الثلاثاء، 13 يوليو 2010

الادب الايروسي

محتويات هذه المدونة للبالغين فقط + 18

هناك 13 تعليقًا:

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. Zobrgamed85@yahoo اى بنت اومدام تحب تمارس الجنس

    ردحذف
  3. هلا ممكن اتعرف علي بنت

    ردحذف
  4. انا محمد من الاسكندرية وبحب الجنس جدا وعندى شهوة 24 ساعة وبدور على واحده او ارمله او مطلقه يكون عندها مكان عشان تكون مطمنه وانا امتعها بكل الطرق وبجد فى كل سريه
    01284296631

    ردحذف
  5. نا بجد متاكد ان في ستات وبنات كتير جدا بتدور علي المتعه والدلع ونفسها فيها بس حيئها منعها او كسوفها من انها تتكلم او تعلق او حتا تعمل اعجاب وبتدخل الصفحات دب وتطلع من غير ما حد يحس بيها وهيا نفسها في كدا او معندهاش ثقه في حد او خايفه لا حد يعرفها مع انها محترمه بس مكسوفه انا بقولك لا لسا في ناس بتحب تحافظ علي اسرارك اي كانت وجربي احلا دلع ومتعه وفي منتهي السريه وجربي بجد مش هاتندمي ابداابعتي اضافه او من غير اضافه فون او طبيعي وشات انا بدور على واحده تكون بتحب المتعه الجنسسية ولو عاوزانى اجيلها لغاية عندها انا معنديش مانع عشان تكون مطمنه وننكمن نتقابل فى اى مكان
    انا من الاسكندرية 01284296631

    ردحذف
  6. ياريت من اى واحده بتتصل وتستظرف بلاش لان جالى اتصالات كتير من ستات عاوزين يعملوا فون بس وايه المتعه فى كده لو مكناش فى حضن بعض
    ياريا اللى تتصل تكون بجد عاوزه المتعه والحب والجديه ويكون بينا احترام متبادل بجد

    ردحذف
  7. بجد فى حد مستنيكى زيك بالظبط ونفسه فى المتعه معاكى بكل شكل وكل لون
    01284296631

    ردحذف
  8. انا نحب حتى نموت عليها

    ردحذف
  9. انا نحب المحارم الى تحب تتصل بى

    ردحذف